Masz pytania? Zadzwoń!

(+48) 693 93 76 75

Czas realizacji zamówienia

  

 

 

Po wysłaniu zamówienia przez formularz na stronie Sklepu, na podany w zamówieniu adres mailowy wysłana zostanie wiadomość z wszystkimi danymi zamówienia i z prośbą o jego potwierdzenie poprzez kliknięcie w link przesłany w tym mailu. Potwierdzenie to jest konieczne do złożenia zamówienia przez Klienta i oznacza złożenie zamówienia.

Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy

 

CZAS REALIZACJI:

Realizacja zamówienia następuje w zależności od wybranej przez Klienta formy płatności:
• w przypadku zamówień płatnych przelewem na konto bankowe po zaksięgowaniu płatności
• w przypadku zamówień płatnych poprzez system płatności DotPay.pl – po otrzymaniu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji z systemu 
• w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze (za pobraniem) - po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia zamówienia

Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym nie są uwzględniane dni wolne od pracy (sobota, niedziela) oraz święta. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych, chyba że strony postanowią inaczej.

 

 

CZAS DOSTAWY:

• Czas dostawy przez firmę kurierską – 1 do 2 dni roboczych

 

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem już na etapie składania zamówienia wysłany zostanie komunikat o niedostępności danego produktu, a my skontaktujemy się z Tobą, w celu ustalenia sposobu realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wysyłka zamówienia w osobnych przesyłkach w różnych terminach, wydłużenie czasu oczekiwania na całe zamówienie, anulowanie całości zamówienia).

Informacja o bieżącym statusie realizacji zamówienia przesyłana jest drogą mailową, a dodatkowo po zalogowaniu można śledzić status realizacji zamówienia przez zakładkę „Moje Konto” znajdującą się w prawym górnym rogu strony internetowej Sklepu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl